2015. április 26., vasárnap

Közérdekű közlemény

Ohayo!

 Nem tudom egyébként kit érdekel amit most fogok mondani, de már mindegy! XD
Szóval ezt a bejegyzést 4 nappal ezelőtt kellett volna, de persze hogy elfelejtettem! Szóval 21- én még eszembe volt, viszont a következő nap már teljesen kiment a fejemből, utána pedig a részre koncentráltam, és csak ma fizika tanulás közben(látszik mennyire leköt... lol)pattant ki a felismerés szikrája apró buksimból, hogy: " A ***** életbe, elfelejtettem!" Hogy mit is?
A BLOG, AVAGY A K.O.D. 1 ÉVES ÉVFORDULÓJÁT! 
Boldog utószülinapot kedves Onceuponatime, és Kiss of Death! Április 22., még  a Föld napja is, bakker! Bocsika, hogy ilyen nyomi vagyok! >< 
Habár látszólag senkit sem hatottam meg, a több mint egy hónapja írt résszel sem, csak LinChan-t...

5 megjegyzés:

  1. Szia Amnesia! :)

    Gratula az évfordulóhoz! :D Én lelki okok miatt felmentést kérek szépen az előző részek alól, mert nem voltam olyan állapotban, hogy akár még a sajátom is érdekeljen. XD De most majd bepótolom, mert kedvet kaptam az olvasáshoz és még talán a sajátomat is folytatom. :)

    Pusszancs! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Proxy! ^^

      De jó olvasni a kommented! Felmentés elfogadva! :D Amúgy nem is rád gondoltam! Köszönöm, és a gyakrabban írásból annyi lett, hogy most egy pályázatra készülök, de azért még az érettségi szünetben meg akarlak lepni benneteket egy résszel! No, meg csak legyen vége a sulinak! XD :*

      Törlés
    2. Megnyugodtam. :) Pályázatra?
      Felraktam a 3.részt, majd olvasd el, ha időd van. :)

      Törlés
  2. Szia Amnesia!
    Gratulálok az évfordulóhoz! Remélem még sokáig olvashatom ezt a történetedet. :-)
    Sok sikert a pályázathoz!!!
    Csak így tovább!
    Üdv.: LinChan

    VálaszTörlés
  3. Szia, először is gratula így utólag is az évfordulóhoz.
    A történetedet nem rég találtam meg de nagyon hamar a végére jutottam mert egyszerűen lebilincselő. Kíváncsian várom az új fordulatokat és részeket,
    Kitartás!
    Üdv.: Cheza

    VálaszTörlés