2014. augusztus 24., vasárnap

Kiss Of Death 11. rész

11. rész: Magyarázat
A halál ébresztett rá, hogy jelen és jövő csak robogó vonatból nézett szalagszerű táj, erdő, amiben nem sétálhatsz, tenger, amiben nem fürödhetsz. Halál nélkül nincs idő, csak időtlen robogás vonatban. A halál a vészfék, ami megállítja a vonatot. A megrázkódtatástól egymásra torlódnak a csomagok és emberek, s mire az ember kikászálódik testek, holmik, üvegcserepek és igeidők összevisszaságából, megváltozott helyzetet talál.

TobyMac - Speak Life

Lassan felnyitottam a szeme, és még fel sem ébredtem, máris ezer kérdés fogalmazódott meg bennem, de ebből három volt a legfontosabb: Hol vagyok? Hope hol van? Ki van még rajtam kívül a szobában? (mivel éreztem magamon valaki tekintetét)
- Örülök, hogy felébredtél!- na ne!
- Mit keresel itt?- ültem fel gyorsan, és akkor vettem észre, hogy egy egész kényelmes ágyban feküdtem, de ez nem volt magyarázat a kérdésemre.
- Azt hiszem, már tényleg beszélnünk kéne!- sóhajtott, de továbbra sem mozdult az ajtó mellől, a félhomályból nézett, mintha attól tartana, hogy szökni próbálnék, ami elég valószínű volt…
- Nem!- vágtam rá egyből, majd elgondolkodtam, lehet érdekel, amit mondani akar- Jó, talán!
- Remek, akkor mondd, amit tudni akarsz!
- Castiel…- vettem egy mély lélegzetet- Te mit keresel itt, hol van Hope, Storm és az a másik tényleg vámpírok, és hol vagyok?!
- Figyelmesen végighallgatsz, mielőtt kiborulsz?- kérdezte.
- Mintha lenne más választásom…
- Szóval a legegyszerűbbel kezdem, igen Storm és Frederic valóban vámpírok. Aztán, nos Hope náluk van- itt ki akartam pattanni az ágyból, de Castiel rám ordított- Ott maradsz!
- Mi a…?- nem tudtam megmozdítani a testem.
- Figyelj rám! Amikor Storm megharapott elájultál, ami érthető, de, szerencséd volt, hogy egy perccel sem később értem oda, mivel akkor nem lennél itt…
- Ezt úgy érted, hogy meghaltam volna?- nyeltem egyet.
- Nem, náluk lennél, de had mondjam végig! Igazából egyből eltűntek, amikor én megérkeztem, de a véred szagából már tudtam, hogy baj van, de késő volt, túl sok vért vesztettél, ezért én…- újabb nagy levegővétel.
- Várjunk csak! A vérem…úgy érted, te is?- kerekedett el a szemem.
- Igen, én is vámpír vagyok!- nézett a szemembe, és feltűnt, hogy az ő szeme is vörösben izzik.
- Te jó ég!- feküdtem vissza.
- Jó, ezt megbeszéltük, szóval oda értem, és már más nem segített, csak ha…ki kellett szívnom azt az anyagot, vagy mérget, amit az az idióta juttatott a véredbe, de így már alig maradt benned erő, nem volt más választásom, mint adni neked a véremből, de nem tudtad volna lenyelni, ezért…meg kellett, hogy csókoljalak, így megmenekültél.
- Mit csináltál?- kérdeztem elvörösödve- Basszus, mint a Vampire Knightban!
- A miben?- ja, hogy ezt hangosan mondtam?
- Egy anime, mindegy!- legyintettem- Visszatérve a lényegre, mindenki kiszívta a vérem, tökéletes ajándék, köszönöm, aztán te megmentetted az életem egy csókkal!- pöpet ironikusan mondhattam, mivel Castiel felállt, és odasétált az ágyhoz.
- Igazából nem, mivel halott lettél, vagy bővebben kifejtve: vámpír.
- Tessék?
- Daenerys, igazából mindig is az voltál.
- Tessék?- kérdetem megint.
- Jó, elmagyarázom: apai ágon vámpír vagy, anyai ágon ember, vagyis egy félvér, de hogy ne legyen belőle bajod, a szüleid teljesen emberré változtattak, amit csak egy nyakharapás oldhat fel az 1600. születésnapodon, ami emberi években, a 16-nak felel meg, amit az az átkozott tökéletesen tudott!- szorította ökölbe a kezét.
- Úgy érted…- de nem tudtam folytatni, egyszerűen lefagytam, túl sok volt ennyi infó a selejtes agyamnak.
- Sajnálom!- hajtotta le a fejét.
- Ez…- dadogtam továbbra is. Amikor arra gondoltam, hogy ez egy új kezdet lesz, azt nem teljesen így értettem…!Pont mikor minden kezdett helyre állni?
- Tudom, hogy nem így képzelted el az életed, de…- nem bírtam tovább a „kedvességét”, betelt a pohár.
- Utállak! Nem akarok beszélni veled!
- Pedig kénytelen leszel, ugyanis innen nem szabadulsz!
- Ezt meg…
- A mennyasszonyom vagy attól a pillanattól fogva, hogy megszülettél!- ettől letaglóztam.
- De…de
- Ez egy megállapodás, hidd e először én se repestem az örömtől!- miért beszél múlt időben?
- Én, most sem repestek…- motyogtam.
- Az apám ennek a klánnak a vezére, pontosabban a vörös klánnak, évezredek óta a Redbird család uralkodik, egyszer Storm elszólta magát, és 3. felségnek nevezett, nos azért, mivel apám az 1. felség, a bátyám, pedig a 2.
- Aha…- mi van?!
- Nehéz lehet megérteni, de el kell neked mondanom mindent, amit eddig nem tudhattál!
- Utálom ezt az egészet, nem akarok vámpír lenni, nem tudsz visszaváltoztatni emberré, vagy valami?
- Nem, ez a varázslat, csak közeli rokonoknak sikerülhet!
- Én ezt akkor sem akarom!- hisztiztem.
- Nyugodj már meg!- ordított megint le, és újra képtelen voltam mozogni- Igen, ha indulatosan szólok rá valakire, az azt fogja tenni, amit én mondok!
- Kösz, a felvilágosítás!- morogtam oda, mekkora egy seggfej, és…és, én még mindig…, nem szabad sírnom, nem lehet!
- Ha sírni akarsz, hát sírj!- vonta meg a vállát.
- Mi?- kérdetem értetlenül- Várj…te olvasol a gondolataimban?!
- Ja, ezt még nem mondtam?
- Gyűlöllek!- sziszegtem oda neki.
- Ó, igen?- vigyorodott el- A fejedben, még pár perccel ezelőtt egészen mást gondoltál!
- Te…te…- pirultam fülig.
- Bocsánat!- sóhajtott- De egy másodperc alatt kihozol a sodromból, oké ígérem, többet nem olvasok a fejedben!
- Erre mi a bizonyíték?- kérdeztem még mindig vörös fejjel.
- Semmi!- közölte rezzenéstelen arccal.
- Utálom a vámpírokat…ja várjunk, én is az vagyok!- emeltem az ég felé a kezem- Vérfarkasok, és más természetfeletti lények is vannak?
- Ha vannak is, jól rejtőzködnek, ugyanis eddig nem találkoztunk velük.
- Oké, akkor nem tudjuk eljátszani az Alkonyatot!- vágtam „szomorú” arcot, hogy én mennyire utálom azt a filmet!
- A vámpírokat legjobban megszégyenítő filmek egyike!
- Nekem mondod?- nevettem, ilyenkor eszemnél vagyok, ez a világtörténelem egyik legfurább beszélgetése, és én nevetek?!
- Igazából komolyan kéne ezt az egészet venned…- kapta oldalra a tekintetét.
- Mondd meg, hogy miért! Castiel, miért?- nagy levegő, menni fog ez- Próbálom azt tenni, bármennyire is hihetetlen, de azt ne várd, hogy örömömben cigánykereket hányjak, több ezernyi kérdés kavarog a fejemben, és nem tudom, hogy egyes helyzetekben miért viselkedsz úgy ahogy, hogy Hope jól van-e, és Storm ki a halál?!- a végére kicsit elvesztettem a türelmem.
- Storm az ellenséges klán vezérének, az unokaöccse, ellenség és ennyi, ezért akart téged minden áron az ő oldalukra állítani, mivel te vagy a hercegnő.
- Mi a faszom ez a hercegnő szarság?- szakadt el nálam a cérna.
- Te vagy a hercegnő, akinek az a kötelessége, hogy hozzám jöjjön feleségül, mint a jövendőbeli Redbird család hercegnője!
- Ennyi erővel, miért nem a bátyádhoz adnak hozzá?- kérdetem gondolkodás nélkül.
- Neki már van jegyese, de ez most nem lényeg, ez van megírva, és kész!
- Pedig én hozok egy hibajavítót, és átírom azt a kurva akármit! Legalább akkor csaltál volna meg, amikor már nem járunk!- hadartam dühösen, és a végén erősen kellett koncentrálnom, nehogy elbőgjem magam.
- Ez…nem ennyire egyszerű!- először azt hittem arról beszél- Amber miatt, meg bocsánat, fogalmam sincs róla, miért nem löktem el azonnal!
- Nem róla beszélek, ő egy…picsa…vagyis inkább egy ribanc, de ez már nem érdekes, különben sem Amberről volt szó!
- Más lány nem volt aki…- hirtelen elhallgatott, és szélesen elmosolyodott, aztán nevetésben tört ki, pár percig csak zavartan bámultam, aztán idegesen kérdezgetni kezdtem.
- Mi a francért nevetsz, ez komoly!- hordtam le, értetlen arcot vágva- Tudod mekkora egy barom vagy?! Tudod mennyit szenvedtem miattad, tudod mennyire hiányzik mindenki?! Tudod, hogy mennyire ideges vagyok Hope miatt, hogy mennyire fájt, mikor azzal a lánnyal láttalak, hogy mennyire…- szeretlek, legalábbis gondolatban ezt raktam hozzá, és már az sem érdekelt, ha tudja-…mennyire…utállak!- hát nem az lett belőle, amit eredetileg akartam, de jobb, mint a semmi, nem igaz? Lehet az a kérdést is fel kellett volna tennem, hogy miért szeretjük azt, aki a legtöbb fájdalmat okozta nekünk?
- Tudom, de szeretnélek bemutatni a családomnak!

Folytatás következik!

9 megjegyzés:

  1. Szia Amnesia!

    Nagyon tetszett ez a rész! Kíváncsi vagyok Castiel családjára. :) Hajrá! Várom a kövit. Puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja hozzácsatolom, hogy én is imádom a Vampire Knight-ot! :D

      Törlés
    2. Sza Proxy!

      Örülök neki, és köszönöm szépen! :) Jövőhéten talán tudom hozni a következő részt!
      Akkor jó, hogy beleépítettem ezt az animét, mellesleg én is imádom! XD

      Törlés
  2. Szia Amnesia!

    Nagyon jo lett! Engem is erdekel Castiel csaladja! Folytasd hamar! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nana!

      Köszi, kíváncsivá tettelek mi? :D Amint tudok írok, bár amint elkezdődik a suli, kevesebb időm lesz rá! :/ Így kb. két hetente lesz majd egy-egy rész, ezen a héten akartam hozni ugyan a 12. részt, de nem lettem kész vele, holnaptól meg gólyatáborban leszek, szóval jövőhét a kitűzött határidőm! :)

      Törlés
    2. Gólyatábbor? Mikor születtél, te?!

      Törlés
    3. :D
      Most kezdem a gimit, 99-ben születtem, és 15 éves vagyok, egyéb kérdés? XD

      Törlés
  3. Szia Amnesia!

    Jó lett ez a rész is. Bár nekem olyan mintha egy másik történet közepébe csöppentem volna bele. Viszont érdekelne mi lesz Daenerys-szel és a többiekkel. Meg nagyon kíváncsi vagyok Castiel családjára.
    Szóval amint tudod hozd a következő részt. :-)
    A Vampire Knight-ot én is szeretem. ^_^

    Üdv.: LinChan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia LinChan!

      Köszönöm, a következő rész, pedig hamarosan érkezik!
      Biztos, hogy minden kérdésedre választ kapsz, a történet kibontakozásával, talán már nem lesz annyira furcsa, ez az egész, de annyit megígérhetek, hogy a többi szereplő sem fog nyomtalanul eltűnni!

      Törlés